Parfumulmeu.ro respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile lucratoare de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclisiv ambalajul.
Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacuta sau desigilat, care prezinta modificari fizice, loviri, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc.
Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa luati aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la art.9 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 exista pentru a examina produsul asa cum se face intr-un magazin nu a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Urmatoarele catrgorii de produse NU se pot returna:
- Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara
- Produsele de mai sus fac parte din categoria celor care nu pot fi returnate, odata ce au fost desigilate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
- Aceste produse se pot returna doar daca sunt sigilate, in ambalaju original primit la livrare si daca NU le-ai folosit sau testat.
Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.parfumulmeu.ro , te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Pasul 1
Informeaza-ne cu privire la intentia de a returna produsul achizitionat
- Poti face acest lucru printr-un email la comenzi@parfumulmeu.ro cu subiectul Cerere de retur prin care ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugam sa specifici numele complet si corect, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul comenzii, numarul facturii si data emiteii;
- Telefonic la numarul 0733/341.073, iar operatorii nostrii iti vor oferii informatii cu privire la pasii pe care trebuie sa ii urmezi;
- Poti completa Formularul de retur pe care il gasiti aici, iar apoi sa il trimti la comenzi@parfumulmeu.ro . Automat vei primi un mesaj de inregistrare a cererii tale de retur.
- Te rugam sa ne informezi cu privire la optiunile de retur si anume daca doresti sa inlocuiesti produsul cu un altul existent in stoc sau daca doresti sa iti returnam contravaloarea produsului. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei. In maxim 48 de ore te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate.
Pasul 2
Pregateste coletul si contacteaza curierul
- Daca ai ajuns la acest pas, te rugam sa soliciti curierului preluarea coletului.
- Conform Ordonantei de urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, vei suporta costurile de transport. Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi, ambalat corespunzator in bule protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva.
- Te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare.
- Daca ai beneficiat de produse cadou sau promo, va trebui sa le returnezi si pe acestea in stare intacta.
- Partenerii nostri pot fi contactati pentru a prelua coletul .Nu uitati sa specificati ca plata transportului se va face la expeditor ( adica de dvs), coletele cu plata la destinatar vor fi refuzate.
- Nu acceptam returul prin Posta romana.
Pasul 3
Ridicarea coletului
- Dupa ce ai solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat in aceeasi zi sau in ziua imediat urmatoare pentru expediare.
- Va trebui sa achiti contravaloarea expedierii, si sa trimiti coletul la urmatoarea adresa:
SC NETWORK ECOLOGIC DITRIBUTION
Prahova, Aricestii Rahtivani
Str. Stadionului, nr. 8C
Nr. de contact: 0725649711
Pasul 4
Receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate
- Dupa ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate.
- Te asiguram ca acest pas este atent supravegheat si monitorizat
- In cadrul acestei etape vom verifica daca produsul returnat indeplineste conditiile de retur.
- Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ti aduce la cunostinta rezultatele finale constatate in maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5
Iti returnam banii sau iti inlocuim produsul
- Daca ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom vira banii in contul specificat de tine pe formularul de retur.
- Banii vor fi vizibili in contul tau in 14 zile lucratorare din momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
- In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste conditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs.
- Costul transportului pentru expediere produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transport gratuit.